olena_nagirna (olena_nagirna) wrote in ua_job,
olena_nagirna
olena_nagirna
ua_job

  • Mood:

Слідами Ільфа та Петрова, або креативний маркетинг

Ось яка пригода сталась кілька місяців тому в нашому офісі…

У Львові є така масова газета «Ваш магазин» (львів’яни знають, про що це я). А зрештою, в кожному місті є така масово-популярна газета: про все і ні про що.

…Це був жахливий день – всі телефонні лінії (цілих 3 шт.!) просто розривалися від дзвінків з приводу: купівлі мобільного телефону та винайняти та/або купити двокімнатну квартиру… В редакції нам надали просто вичерпну інформацію: якийсь Костянтин через Інтернет подав ці оголошення. І анулювати їх можна буде лише з наступного газетного номера. Уявіть – на дворі понеділок, наступний вихід – в четвер. А знаючи як наш нарід використовую газети – це ще кілька місяців «обірваних телефонних ліній»…

Вихід? Захист офісних телефонів від подібних аферистичних дій? Як визначити хто це і навіщо?

В редакції сказали: максимум - це блокування переліку номерів для подачі таких оголошень – для цього було сформовано лист, а от вибачень з боку редакції чи розуміння ситуації все ще не відчувалось.

Інтернет-спеціалісти сказали: що гіпотетично можна вирахувати хулігана, а чи нам в тому розходиться? Ясно, що - ні. Нас більше питання взаємин із редакцією цікавило, ніж хуліган (назвемо його так). Адже якби в редакції був досконалішим алгоритм прийому оголошень, ситуація б і зовсім не виникла.

І ми вирішили використати цю масу дзвінків  так:

- влаштували конкурс в офісі – хто продасть найдорожче

- влаштували міні-маркетингове дослідження - просто відслідкували, що цікавить людей

 

Ось що в нас вийшло.

В оголошенні було подано до продажу мобільний телефон Nokia 6300 без ціни, отже ми запитували: «А що Ви готові заплатити?» Виявилось, що люди по газеті готові за телефон віддати 450-900 грн. Отже, переможцем виявився менеджер, що в торгах навпаки «продав» віртуально телефон за 900 грн.; друге місце посіла ціна в 800 грн. Далі був вже стандартний діапазон (для тих дзвінків) 450-700 грн.

В оголошенні також було подано оренду чи продаж двокімнатної квартири по вул. В.Великого. Це також видалось цікавим, адже наших 2 (!) офіси саме на цій вулиці і розташовано. Що вдалось з’ясувати: людей цікавила оренда з правом викупу. Не знаю, що з цього приводу скажуть фахівці ринку нерухомості, але ми побачили саме таку тенденцію.

 

-          А чим же все закінчилося?, - спитаєте Ви.

-          :)

 

...Всіх телефонуючих ми переадресували на головного редактора газети, буцімто, оператори номер телефону помилково набрали, от ми і рятуємо ситуацію! І що Ви думаєте! СПРАЦЮВАЛО!!!!

За 15 хв. дії цього експерименту пролунав дзвінок з приймальної головного редактора газети із готовим вирішенням проблеми та захистом на майбутнє від подібних ситуацій!!! Ось так, люди поводять себе, коли їхній робочий час, зони комфорту та графік виконання роботи порушують неочікувані люди, події та ситуації…

 

А в нас дзвінки припинилися аж за три тижні, хоча вже з четверга і справді оголошення було знято!


Ось Вам і креативний маркетинг на рівному місці, ось і величезний обсяг сирого маркетингового матеріалу, ось Вам ілюстрацій ний матеріал для розробки акцій чи системи знижок, чи формування клієнтської політики, ось Вам і сегментація ринку, ось Вам і оперативність процесу прийняття рішення, ось Вам і «свіжа преса»!

Купуймо свіжі газети ;-)
 

P.S.:

- ми раді інтерактивному та активному спілкуванню з Вами в рамках нашого Живого Журналу;

- ми готуємо для Вас цікаву інформацію, яку можна та варто використовувати в практиці , більш інформаційного, ніж рекламного (або навіть саморекламного) характеру тут;

- ми розпочинаємо живий, жвавий діалог з Вами в тематичному Дискусійному листі

- наші координати: м. Львів-53, вул. В.Великого, 18/509, 602 (032)244-31-32; 247-0-421 www.center-personal.info

 

Вибір за Вами...


 

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments